Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2007 15:23 - Петте символа на 80-те
Автор: antinous Категория: Други   
Прочетен: 3924 Коментари: 9 Гласове:
0



От днес започвам една нова "въртележка". С какво свързваме отминалите десетилетия - 80-те , 90-те а защо не и първите 7 години на новия век?
Започвам с 80-те. Съзнавам, че една част от вас не са били родени и нямат спомени от онова време, но аз имам и бих искал да го споделя!
1. 80-те години са годините на моето детство - не особено весело, но за сметка на това мечтателно. От тук започнаха моите мечти. Някои от тях станаха реалност, други забравих, а някои ще ме съпътстват до моя край... Тогава се влюбих за първи път!
2. 80-те години са моите ученически години - чавдарски и пионерски връзки, тъмносин панталон и бяла ризка, строг режим, учене, пионерски лагери, бригади, олимпиади, асамблея Знаме на мира...
3. 80-те години са годините, в които заобичах българските филми - "Горе на черешата", "Куче в чекмедже"... знаете ги. Толкова бяха близки до нашето детско ежедневие! Еее, щях да забравя и един сериал, който стана почти български - "Синьо лято! Това е времето на Междузвездни войни, Седморката на Блейк, Планетата на маймуните... Музиката? Хубава, макар и днес да звучи леко наивно за днешния начин на мислене.
4. Всички лакомства, които си останаха там, в онези времена - захарно петле, родопче, дъвки Идеал и Кент, резливата боза, вкусните банички, сухата паста, сладолед Ескимо... - всичко беше обикновено и непретенциозно, но за сметка на това истинско и почти без пари!
5. Сигурността - не се заключвахме, престъпленията бяха рядкост. Инфлация и безработица - не ги знаехме тези думички. Сега, от дистанцията на времето бих казал че 80-те години бяха затишие пред буря, бурята на 90-те! Но все пак, това си беше моето детство!
А за вас? Какво бяха 80-те?




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gazza - c(_)(_)>
29.01.2007 15:53
....А ма аз през 80та бях вече на 15 и тая десятка за мен е по- иначе.
1. Противопоставяне по наш си начин- Хипи, ПЪНК, Хеви метал, Уейв. Спречквания ,арести, разпити...и майната им!...Само станахме по- уверени че сме прави.
2.Училише, любов, брак, дете.
3.2 години, 3 месеца и 7 дни в шибаната казарма!
4. 10 години купони/ дори и в армията/, автостоп след автостоп, безброй запознанства, уличното ъндърграунд училище.
5......Оживях, мамка му!!!!
цитирай
2. antinous - ~-A-~
29.01.2007 15:55
@gazza - интересни и бурни години :)))
цитирай
3. betoveni - Какво си спомням....
29.01.2007 18:37
Спомнямси игрите,все пак бях дете.Как лятото всяка вечер си палехме огън и се сабирахме край него.Малко спомени имам но всичките са хубави.
цитирай
4. zvezdichka - Koлкo топло ми стана от спомена :))).
29.01.2007 20:07
Хубаво е човек да се върне в детството, където е играл на воля, гонил е топката по хандбалните игрища и е обикалял цяла България, ходил по барове и дискотеки, смял се е на воля, правел е щуротии от всякакво естество, ходил е със сини престилки и спретнат външен вид, бил е прилежен и на чак толкова ученик, бил е наказван по бригади и после е ставал за пример :))), ходил е на военно обучение и т.н.
Приятни ученически спомени, навяващи както радост, така и мъничко тъга...
цитирай
5. sunflower - Какво да кажа аз ...
29.01.2007 20:17
... като ти всичко си казал? :))))
цитирай
6. dressy - *
29.01.2007 21:19
незабравими...
George..qпървият ми опит за разказ..от онези,дето всички много се обичат и накрая главната героиня се самоубива и я погребват в балната и рокля..,Depeche...водка с бадемов аперитив,маратони до стадион Васил Левски..недоволство,Васил Найденов-Сбогом,моя любов...,списание Bravo,на немски,естествено,Вера(сега е в щатите)..комсомолски семинари на Златните...купон беше велик!...спомени,ех...:))
цитирай
7. mikela - :))) 80-те бяха мои първи 7 години. . ...
30.01.2007 09:52
:))) 80-те бяха моите първи 7 години...:)))
Спомням си :
1. киселото мляко в стъклени бурканчета- доста често ги чупех:)
2. дъвка "идеал"
3. и чакането с нетърпение да стана и аз чавдарче или пионерче:))) и точно като станах първи клас-1990- всичко отмениха и като разбрах много плаках:))))
цитирай
8. stalker - и моето прекрасно детство
30.01.2007 12:16
80-те си бяха една "Неочаквана ваканция,или по-точно много подред неочаквани ваканции...През лятото на една такава ваканция,аз и другите момичета от махалата си играехме на художествена гимнастика-тогава това беше изключително популярен спорт.Тренирахме на голямата тераса на баба ми и обикновено чупехме саксиите с мушкато,наредени наоколо...Дори бях написала писмо на Нешка Робева,адресирано просто до....Нешка Робева.В него отправях покана да ни дойде на гости и да види как сме се подготвили.Определях и среща на спираката на трамвая ,при минералната вода:)Спомням си,че бях там и чаках почти целият ден:)
Друг спомен от 80-те е сладкарницата "Ну,погоди",там ме водеше баща ми,през неделите,в които му беше разрешено да ме вижда:)
Всичко беше наистина мечтателно-леко и приятно.Сега всичко това са само пръски от вълните върху моят дневник,пръски,които остават...
цитирай
9. candysays - :))))))))
31.01.2007 11:57
Прекрасни спомени са написали всички тук!... Удоволствие бе да ги прочета... :)))

А аз какво да кажа за "моите" 80-те?... Не помня много, защото бях дете ( с не особено щастливо детство...), родена съм 81-ва... Все пак- помня че станах чавдарче, а след това смениха режима... Помня много повече 90-те години... Те са времето на моето осъзнаване... Така че- ще пиша повече като пуснеш тема за 90-те (ако пуснеш въобще такава ;)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: antinous
Категория: Изкуство
Прочетен: 450165
Постинги: 57
Коментари: 591
Гласове: 2224
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930