Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2007 12:34 - 90-те години
Автор: antinous Категория: Други   
Прочетен: 3223 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 31.01.2007 12:39


Както има една приказка: "Каквото сте си надробили, това ще ядете!" Е да, ама не! 90-те за мен бяха "Каквото са ми надробили..." . Уви! Тежки години бяха! С какво съм ги запомнил:
1. Тотален срив - не говоря толкова за икономиката, говоря за подредения ни комунистически свят! Срив на ценностна система, срив в мечтите, срив в чисто човешките взаимоотношения. Макар и в началото да имаше доста надежди, бързо се оказаха илюзорни или толкова трудни за реализиране, че и днес още ги гоним. Помните ли:"Кой не скача е червен!", лъвчето на СДС, митингите, надеждите (както и Надеждите), пирамидите... Няма как да не се усмихна с лека тъга и съжаление. Колко са били наивни хората!
2. Режим на тока и купонна система. В началото на 90-те - в магазините - няма стока, само клиенти, а в края на десетилетието - обратното. Инфлация и хиперинфлация, валутен борд, безработица, огромни изселнически вълни...
3. Това са годините, в които се скъсвах от учене - гимназия и университет. В началото четях на свещи, в училище беше ледено, падаха мазилки, нямаше тебешир, но всички учехме и имахме стремежи! Книгите бяха без пари - купувахме ги на килограм и ги четяхме още по улицата към квартирата...
4. Любови, купони, бели нощи и черни дни, екскурзии из цяла България, авантюризъм, лекомислие, абе - морето до глезен (добре че оцеляхме)!
5.С края на 90-те започна началото на истинската промяна. Сега не си даваме сметка, но тези години бяха годините на смърт на старото, а след това родилни мъки. Е, днес сме тромави хлапета, които се учат на АБ. Трудно е, но всичко е пред нас! 

За вас? Какво бяха 90-те?






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dosheva - :):) почти същото :):)
31.01.2007 12:49
Не че беше лесно, но...със сигурност малко хора са имали възможността да видят такива неща!
Татко получи инфаркт, мама ни стегна и ни хранеше с филийки с мас /бяха си доста вкуснички/. Ама..пък после спечели шестица от тотото, така...че й простихме за филииките и студеното /имахме по-малко ток от този на стълбището в блока/.
Калиха ме тези времена! :):):)
цитирай
2. ady - Божее
31.01.2007 13:04
филийите с мас, преди много ги обичах, сега не мога да кусна. Десерта беше- овесени ядки с със мъничко сладко. Баба ми почина в деня в който падна Лукановото правителство. Преживяхме го. Преборихме за малко по- добро си мисля.
цитирай
3. mmmmmmmmm - ....
31.01.2007 14:07
на всякъде-еднакво!Мизерия и финансови проблеми!Големи и неоправдани надежди....Но оцеляхме!:)
цитирай
4. zeifod - :)
31.01.2007 14:32
Странна порода сме ние българите. Издръжливи и винаги оцеляваме. Жалко само че сме толкова примирени със всичко.
цитирай
5. candysays - За мен бе малко по-различно... :)
01.02.2007 12:32
И аз помня онези тежки времена в икономически план, купонната система, хиперинфлацията... как висях с брат ми или с някоя приятелка или сама по 2-3 часа на едни безкрайни опашки в супермаркета за едно пакетче малсо или за един салам след училище....
Но от друга страна... (всяка монета две страни винаги, нали не забравяте това? ;-)... помня началото... музиката... влюбването ми в нея... както и в някои групи (и до ден днешен ме държи ;)... в някои хора също така... Осъзнаването ми като личност, и всичко останало... Всъщност, тъй като 90-те съвпадат с моите тиийнейджърски години, за мен те са горе-долу онова, което за вас са 80-те... :))) (както разбрах от постинга на antinous за тях ;)

Усмивки и поздрави на всички :))) И никога не забравяйте, че монетата има ВИНАГИ ДВЕ СТРАНИ.............
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: antinous
Категория: Изкуство
Прочетен: 449575
Постинги: 57
Коментари: 591
Гласове: 2224
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031