Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2007 09:32 - Сутрин - стоп кадър!
Автор: antinous Категория: Други   
Прочетен: 2283 Коментари: 4 Гласове:
0



Всяка сутрин – заклинателни движения, обичайни дейности. Ставам винаги по-късно от колкото трябва. Започва лудото бързане - правя си кафенце, мия се, обличам се, пия си кафето и 5 минути след като е трябвало да съм на улицата – излизам! А не бях така (защо с годините ставам по-неорганизиран?)! 
Започва луда надпревара с времето и автомобилите! И все пак. Не знам как, но с периферното си зрение забелязвам едни и същи хора по едно и също време – правят едно и също. Като омагьосани – все в едно и също - чакат на една и съща спирка, срещам ги на един и същи тротоар, купуват си вестници, клюкарстват, отварят магазините си, чакат за банички... Дори на кръстовището виждам едни и същи автомобили да чакат на светофара! Интересното е, че нещата толкова се повтарят, че понякога си мисля, че живея във филм, който е на стоп кадър! Преди, това ме тормозеше. Сега толкова съм свикнал, че чак ми е приятно! Като вляза в офиса - едни и същи хора, на едни и същи бюра, с едни и същи усмивки и обичайни поздрави! Интересното е, че след 10.00 всеки мой ден се развива в различна посока, но до тогава си е като изваден от калъп. Защо? Защо става така?

P.S. -А, сетих се за още една обичайна сутришна дейност, но не е за казване :)!



Тагове:   Стоп,   кадър,


Гласувай:
0



1. kardamom - .....
01.02.2007 10:11
ооо...
да.. така е.. но е хубаво, когато се събудиш сутрин.. да си кажеш.. хей, днес ще бъде прекрасен ден.. защото трябва да е такъв.. и колко ли много интересни неща ще ми се случат.. и с колко ли хора ще се срещна.. и колко ли приятни изненади ме очакват..
... поне за мен е така.. а при теб?
цитирай
2. antinous - ~-A-~
01.02.2007 10:13
И при мен от скоро е така! Като стана с добро настроение и нещата някак по-лесно и по-приятно стават!
цитирай
3. slavei - Радвам се на всеки нов ден!
01.02.2007 11:02
На пръв поглед е еднакъв, но в същото време е и различен....със сигурност днес съвсем, ама съвсем малко, но сме се променили от вчера....

Успешен и щастлив ден!:)
цитирай
4. candysays - Хей!... :)))
01.02.2007 12:44
Хубав пост! И на мен ми се въртят понякога подобни разсъждения из главицата... така че- не си сам :)))
И на мен ми е вече приятен може да се каже този стоп-кадър... Повтаряемостта ни създава усещане за уют, спокойствие и сигурност, и аз не бягам от нея.... Напротив обичам я (с редки изключения) и се нуждая от нея... Човешко е някак... да сме в калъп... понякога... особено в определени часове от денонощието :)

Хей, приятелю, здравей! :))))))))))))
(за да се впишем, както казва lara в обичайния стоп-кадър ;-)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: antinous
Категория: Изкуство
Прочетен: 450161
Постинги: 57
Коментари: 591
Гласове: 2224
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930