Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2007 16:50 - Светът в оранжево - 2 - НЕочакваното!
Автор: antinous Категория: Изкуство   
Прочетен: 13205 Коментари: 9 Гласове:
0



Тук ще намерите снимки на по-интересни проявления на оранжевото! Някои от снимките впечатляват със своя артистизъм, а други с невероятна изчистеност. Две неща са сигурни, събирани са от цял свят и са впечатляващи!
Приятно гледане! Аз ще ви напътствам крайно деликатно :)











image

неочаквано, а?!









image

Красиво, но не е в България, но има наше участие!







image

А иначе си е парапет...







image

Еротика в оранжево ....







image

неочаквано чаровно и оранжево









image

Оранжево върху сиво? Класика! Ааааа ама в стаята има извънземно!









image

Оранжева котка? Глупости!








image

Кой ли ги забелязва? Най-обикновени плочки, или не съвсем!








image

Като в онази песничка!







image

Ааах този Париж, очаквано неочакван!








image

Толкова топли снимки! Не е излишен и пожарогасител!









image

Необикновено обикновена!









image

Внимание!!!








image

Абсолютното!








image

Милото, старо кубче на Рубик!








image

А! И диваците си го харесват!









image

Иначе са си обикновени....









image

Това пък какво е? Е, нали си е от нашия цвят и е шантаво, тук му е мястото!









image

Топлина и уют! Забележете - оранжево на оранжев фон!









image

Ремонт в оранжево ...










image

Приятна вечер!










image










Гласувай:
0



1. isis - :)
10.01.2007 16:52
Хубави снимки постваш, а и коментарите са готини!
цитирай
2. faerie - А като си помисля, че
10.01.2007 17:16
не обичам оранжево (поне за дрехи), или май трябва да кажа не обичаХ ;)

п. с. Чувала съм, че според учението за чакрите оранжевия цвят бил свързан с чувствеността и сексуалността на човек ...
цитирай
3. wildroses - Оранжеви кадри
10.01.2007 18:59
и подбрани коментари- удоволствие си беше тази оранжева разходка.

И нещо вкусно+ ароматно: http://jamsin.fotoplenka.ru/album261558/foto4673633.htm#foto
:)))
цитирай
4. anahata - А аз обичам топлите цветове
10.01.2007 21:10
и ги предпочитам:) А и много ми ходи слънчево жълто и оранжево.
Чела съ, че оранжевият цвят подпомага общуването, за това е добре да пръсъства като основен цвят или поне акцент в стаята, където прекаваме най-много време с останалите членове на семейството ни - дневната, или хола например.
За банята - не знам :РР
цитирай
5. brumbrumm - оранжевото
10.01.2007 22:22
..честно казано,не зная защо този цвят ми се е струвал ,,убит``.Е,вече не.Лъха ми на свежест,на живот,на енергия...Чудесно!
цитирай
6. sunflower - Благодаря ...
10.01.2007 22:51
... за всички тези прекрасни снимки и особено за тази с портите на Кристо. Бях чела за проекта, но май така и не се разтърсих да видя някъде снимки и ... ето, че ти ми показа една :))))))
цитирай
7. kardamom - ..харесва ми..
11.01.2007 09:07
и аз преди не смятах, че това е мой любим цвят.. но от миналата година започнах да го обичам все повече...вероятно е от нагласата ми.. или може би отговаря на духовното ми състояние.. все повече дрехи в този цвят се мяркат в гардероба ми....въпреки, че съм червенокоса..и че не отиват май съвсем.. но внасят необходимата доза оптимизъм..
цитирай
8. val - хм...красота
11.01.2007 12:03
Човекът, дръзнал да се развихри като Създателят си!

Приятно и свежо! Благодаря!
цитирай
9. candysays - :)))
11.01.2007 12:04
И тези снимки са чудесни! Коментарите ти също ;))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: antinous
Категория: Изкуство
Прочетен: 450409
Постинги: 57
Коментари: 591
Гласове: 2224
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930