Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2007 16:12 - Класическата красота на аквамарина
Автор: antinous Категория: Изкуство   
Прочетен: 4310 Коментари: 6 Гласове:
0



Аквамаринът е вторичен цвят от бялата слънчева светлина, намиращ се между синьото и зеленото, разпознаваем от човека предимно в камъка аквамарин, откъдето произлиза името му. Той е вторичен цвят в студените тонове в изобразителното изкуство. Аквамаринът е сложно съчетание между основен цвят синьо, основен вторичен зелено и неутрален бяло . Това е отговорът на въпроса - що е аквамарин, поне за Уикипедия bg.wikipedia.org/.
За мен обаче това далеч не е достатъчно! Аквамарин е цветът на морето! До голяма степен е и цветът на моето детство. Обичам го този "вторичен" цвят! Само като го зърна ми замирисва на море, блесва ми слънцето, става ми едно безгрижно и весело.Но този цвят не е лекомислен! За мен, той е дълбок, безбрежен и дори леко коварен.
А за вас?
В този пост ще видим класическата красота на аквамарина. Желателно е си носите плавници, шнорхел, плажно мляко и добро настроение :)!










image











image









image









image










image









image









image










image










image









image









image









image









image









image









image








image








image








image







Снимки: Flickr



Тагове:   красота,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. trevistozelena - предполагам също и изумрудено???
31.01.2007 16:18
мммм да...много мечтателен цвят! :)
цитирай
2. kardamom - страхотно е..
31.01.2007 16:18
ти си страхотен.. знам го вече.. благодаря ти за всичко.. този цвят е един от предпочитаните и любими мои цветове..
..много добре ми стои.. на фона на червената коса.. виж.. очите ми не са точно такива.. но.. никой не е съвършен.. нали.. усмихна ли се??!!
цитирай
3. krasi2g - Ай, шукария!
31.01.2007 17:03
На български: КРАСОТА!
цитирай
4. celebrities - :)
31.01.2007 18:24
Да живее аквамаринът!
цитирай
5. zvezdichka - Страхотен е този пост :)))
01.02.2007 01:21
Благодаря ти за това, че ме направи отново съпричастна с магията на морето - бурно и свирепо, тихо, спокойно и замечтано... Ммм... Какъв спомен нахлува в мен даже... А и снимките са страшни...
А тази кристално - бисерна чистота е много нежна :))).
цитирай
6. candysays - Великолепен е този цвят...
01.02.2007 16:37
...аквамарина... наистина е много чист и някак замечтан... :)
Морските снимки са прекрасни, но и последната с окото хич не е за пренебрегване... Страхотна е! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: antinous
Категория: Изкуство
Прочетен: 450166
Постинги: 57
Коментари: 591
Гласове: 2224
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930