Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2007 16:41 - Обява за конкурс! Цветен ТОП 5
Автор: antinous Категория: Изкуство   
Прочетен: 5292 Коментари: 16 Гласове:
0

Последна промяна: 02.02.2007 17:36


От няколко дни си го мисля и реших!
Започвам конкурс за най-харесвана снимка! 
Желанието ми е да получа реална обратна връзка - какво ви допада и какво искате да виждате в моя блог.  Избирате от всички мои цветни постове, а и от другите които съм публикувал.  Гласувате по следния начин - записвате името на поста и поредния номер на снимката. Можете да номинирате максимум 5 снимки. Ако има и коментар защо и какво ви харесва, ще ви бъда още по-благодарен!
След две седмици ще публикувам ТОП 5, като включа и вашите коментари за снимките, които са победили! Така заедно ще направим един сборен пост!
Всички, които са дали гласа си за снимката, станала номер 1, ще получат подарък от мен! Ще бъде красив!
Благодаря ви предварително за участието!

Нека гласуването да започне сега :) !

Ще бъда извънредно благодарен и на администраторите, ако ми съдействат за този експеримент! Поздрави!

P.S. - гласуването става, като напишете коментар тук, в този пост! Анонимни гласове не се зачитат!
Има блогрол - ВСИЧКИ ЦВЕТОВЕ.  Там ще намерите събрани на едно всички мои постове, посветени на отделен цвят.


Тагове:   конкурс,   обява,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. antinous - @kveten
02.02.2007 20:01
Ами какво да ти кажа! Искам да ти обясня, че с удоволствие бих отговарял на всички и за всичко, но за съжаление нямам тази възможност! Явно с нещо съм те засегнал!
Идеята ми за този Топ 5 е съвсем друга, но явно и това няма да стане тук! Това не е трик! Има достатъчно хора, които харесвам и чета! Има достатъчно хора, които ме подкрепят и четат!
Искам обратна връзка и сверяване на часовника и нищо друго!
Никой не може да ми казва какво да пиша в моя блог! Това, че слагам филтър на коментарите си е моя работа. Аз не ти казвам как да си организираш блога!
цитирай
2. antinous - :)
02.02.2007 20:38
@kveten - благодаря ти много! Приятна вечер!
цитирай
3. pti - колкото и да са красиви всички цветова
03.02.2007 11:18
все пак избирам ОраДЖевото - такъв ми е животът - топъл, жарък, изкрящ и уханен на оранжев прашец
цитирай
4. wildroses - Отвръщам на предизвикателството :)
03.02.2007 12:24
И въпреки че е вид класация, не е съвсем така- настроението ми в момента е "виновно" за нея, предполагам, че всеки следващ опит за класифициране ще е различен и снимките ще се изменят според него :)
На prima vista това ми грабна вниманието и асоциациите :)))

Синята планета- заради Космическия поглед към Земята ни
Земя?- заради земята и Вселената в очите ни
12 от Градското червено- врата към непозната култура
8 от Виолетово, лилаво или пурпурно?- простичко и сложно в едно
2- шоколадовото море- ммм, вкусно е и стоплящо
11 от Аквамарина- необятният цвят на необятното небе

:))))
цитирай
5. bamby13 - ;-)
03.02.2007 17:28
1 Виолетово, лилаво или пурпърно 15
2 Пъстър Свят 8
3. Синьо 1-19
цитирай
6. ady - Аз ще
03.02.2007 18:52
изляза за малко от начертаното ако може- "Нашите деца" плюс всички цветове. Просто този пост с децата ме впечатли много. Не казвам, че тези с цветовете не ми харесват , но този с децата ми е най на сърце.
цитирай
7. анонимен - ДК:..
03.02.2007 19:16
Бяла тишина - Номер 4 и 14.
Духът на гората .. харесва ми.
А и желязната нишка- тъй здраво свързва..

Търсех и нещо конкретно из блогрола ти,
но не намерих.. Та тези, засега.
цитирай
8. antinous - !!!
04.02.2007 20:42
Благодаря на всички гласували! Оформя се доста интересна класация! След 12 дни ще видим какво се е получило от вашите гласове!
Желая на всички успешна и спокойна нова седмица!
цитирай
9. zvezdichka - моите 5
05.02.2007 00:55
виолетово, лилаво, пурпурно - 8 и 17
розово, но красиво - 23
аквамарин - класика - 5
жълто - пейзажи - 13
цитирай
10. candysays - Охо!!!.. Какво намирам тук.... ;)))
05.02.2007 12:18
Явно ще трябва да се поровя сериозно из блога ти след малко... Труден ще е избора със сигурност (при толкова красота накуп!!!!) но ще се справим някак ;-)
Идеята е добре, поздравявам те и очаквай скоро тук още един коментар от мен- с номинациите! :)

(и се радвам, че сте се разбрали с kveten...Защото ви харесвам и двамата и сте ми приятели тук в блога, мога да кажа смело, и ми стана малко криво... Но- всичко е добре, щом свършва добре...........)
цитирай
11. antinous - !!!
05.02.2007 18:03
така, както вървят нещата, май още този петък ще е готова класацията! Резултатите са доста по-различни, от това което предполагах!
Отново ви благодаря за участието!
Страхотни сте! Заедно ще направим нещо красиво!
цитирай
12. tsvetamak - :)
05.02.2007 22:02
Кафява топлина
2, 3, 5. 18
цитирай
13. candysays - ето и моите номинации :)))
06.02.2007 12:13
1) от "Светът в синьо1- респектиращо съвършенство"- снимка №2- "Синята планета" :)

2) от "Пейзажи в жълто"- извини ме, но нека да избера ес.дна измежду снимки №1, 2, 3 и 4... Абе всички са прекрасни! ;)

3) "Виолетово, лилаво или пурпурно"- всичките!!! Или поне № 4, 5 и 6...Ако трябва все пак да избера една- №5 :-)))

4) от "Забавачка 3- еволюция"- № 2 и 3! Невероятни са ;-))))))))))))))))

5) от "Нашите деца"- всички са прекрасни отново... но все пак мнго ме грабва снимката на твоето собствено детенце, която е предпоследна в постинга (с хавлиена кърпа на главата ;)... (това НЕ Е опит за подмазване!.... ;-)))))))))))))))))

УСПЕХ В КЛАСАЦИЯТА! ЗНАЯ, ЧЕ ЩЕ СЪТВОРИШ НЕЩО КРАСИВО! МНОГО КРАСИВО.....
цитирай
14. ridiculous - 1. Пъстър свят - 4 отгоре надолу (...
07.02.2007 00:45
1. Пъстър свят - 4 отгоре надолу (огъня, който тлее, но отказва да загасне)

2. Кафяво - под лупа - 11 отгоре надолу (листенцето, поседнало да си почине на пейката от ветровете)

3. Пейзажи в жълто - 8 отгоре надулу (кривото дърво, а може би дървото, което се е поклонило на залеза...)

4. Падане или падение? - 2-рата (тази жена така се е загледала някъде)

5. Забавачка 1 - Усмихнатата тоалетна чиния, която така кокетно се е подготвила за снимката. Чаровница е, как да не я номинирам?

Абе, има много още, но тези ми се сториха много в тон с настроението ми днес...

цитирай
15. vencenoska - Това е моят избор
16.02.2007 18:09
Синьо-арт - 10,26
Червено природа - 7,19,23
Градско червено - 9,10,14
Изумрудена природа - 2,4
Има и други, които страшно ме впечатлиха, но избрах тези.
цитирай
16. antinous - ~-A-~
20.02.2007 09:23
Днес пускам сборният ни постинг! Поздрави и лек ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: antinous
Категория: Изкуство
Прочетен: 450477
Постинги: 57
Коментари: 591
Гласове: 2224
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930