Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2007 12:59 - В търсене на ?
Автор: antinous Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6187 Коментари: 12 Гласове:
0



Правя си разни сложни житейски равносметки. Понякога тъжно начинание.
Чудя се какво да правя с живота си.
През няколко години си сменям професионалното поприще. Почти нищо не ми харесва. Работата винаги я усвоявам за половин до една година - зависи от трудността. Проблемът е, че не мога да я карам на автопилот! Постоянно мечтая за нещо по-интересно и различно! До сега винаги съм го постигал. Постигна ли го, вече не ми е интересно! Започвам да си мисля за нещо още по-добро! И така никога не съм спокоен и доволен! Това е проклятие! Проблемът не е в парите. Обикновено, заплатата ми е повече от добра. Не е и в колегите. Винаги съм се разбирал и с шефовете, е имали сме си караници, но това си е нормално.
Постоянно се търся, а дали някога ще се намеря? От години се чудя къде ми е дефектът! Все търся! Какво?
А може би смисълът е в търсенето, а не в откриването?




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sunflower - :)))
12.02.2007 13:26
Търси, търси ... пък каквото намериш, все е кяр!

/и това ако не е съвет, който само един Стрелец може да ти даде ..../ :)))
цитирай
2. antinous - ~-A-~
12.02.2007 13:32
@sunflower - мерси за стреличката :~)
цитирай
3. blackroses - Понеже ми звуяи като въпрос
12.02.2007 13:33
Не искам да ти бъда съдник или да ти давам съвети без да си ги искал.
Приеми го просто като мнение:

Прави това което ти харесва и те прави щастлив.
Живей за да радваш себе си и другите, а не просто да съществуваш.
Само така ще откриеш щастието и удоволствието от това да си човек.
Не забравяй, че всичко се крие в съзнанието ти, а всичко материално е преходно.
Това е.
цитирай
4. aloha - айде още една стрела и от мен
12.02.2007 13:34
когато търсиш нещо, намираш друго…и тогава осъзнаваш, че това, което си намерил всъщност е по-хубаво от това, което си търсил…
цитирай
5. blackroses - Няма такова нещо като удовлетворение от достигната цел
12.02.2007 13:55
Човек цял живот върви към своето падение. Той е изначално задоволен, но усложнява живота си търсейки разнообразие. Така след всяко преодоляно препятствие усеща адреналина и възбудата от постигнатия успех.
цитирай
6. анонимен - Един мислител е казал
12.02.2007 14:25
"В живота на всеки метал идва момент, когато подава ухо към чалгата", а аз ти казвам "Колкото по-скоро спреш да се луташ (професионално и географски), толкова по-добре. Така имаш повече време да се усъвършенстваш и да дадеш една много здрава основа на децата си!"

Поздрави
цитирай
7. blackroses - А дали това искаш? /zlika/
12.02.2007 14:40
Много мъдрост има в тези думи и те поздравявам за успешната формулировка, но дали това поведение ще донесе щастие на човека който го изпълнява.
Всеки е различени има право сам да избере пътя, който иска да извърви. Това няма да го направи по - малко мъж или баща, нито по - лош родител.
Напротив. Всяко дете иска да расте сред щастливи и удовлетворени от постъпките си родители.
цитирай
8. antinous - ~-A-~
12.02.2007 15:04
Лошото е, че всички сме малко или много прави! Нещата са комплексни! Няма едно решение!
А относно щастието , за мен то няма много общо с професионалната ми реализация. То зависи от личния ми живот.
Благодаря на всички за интересните и умни коментари!
цитирай
9. zvezdichka - Щом материалното
12.02.2007 20:24
не ти доставя това удовлетворение, може би трябва да обръщаш очи навътре в теб. Може би там се крие ключето, което търсиш, съкровището, което би пленило погледа ти...
А едно от нещата, които са от изключителна важност за човек си мисля аз или поне за мен е така, да търси да бъде свободен на всяко време, на всяко място... Ето това си заслужава усилието на търсенето... Свободата на погледа, който търси да вижда невидимото...
цитирай
10. tsvetamak - Може би...
12.02.2007 20:55
Може би, ако срещнеш Жената... Само когато човек е влюбен и обича - тогава всичко се изпълва със смисъл и съдържание:)
цитирай
11. lusil - търсенето е капан
15.02.2007 11:55
Търсенето е капан,който търси намира.Онова,което не може да се предвиди е точно какво, кого, как и на каква цена.Аз смятам,че времето е положителкен фактор който подхранва и освобождава носи живителен кислород и надежда .Човек е истински щастлив тогава когато е в хармония със самия себе си.Поздрави
цитирай
12. candysays - Малко тъжна, но хубава тема, както и коментари...
15.02.2007 12:50
Но "Лошото е, че всички сме малко или много прави! Нещата са комплексни! Няма едно решение!"- аз се чувствам и мисля точно като теб, antinous- разпознавам се и в постинга ти, и в този твой коментар... За това не мога да ти кажа нещо много по-различно или особено от онова, което мислиш ти самия...

И все пак- за това: "А относно щастието , за мен то няма много общо с професионалната ми реализация. То зависи от личния ми живот."- мисля, че все пак и двете са важни... Вярно, по-важен е все пак комфорта в личния живот на човек, но и работата не е хич за подценяване...
Не зная как мислите, но аз имам чувството, че един човек и една душа съвсем не изчерпват уменията си само с едно занимание и една професия... Особено когато става дума за по-интелигентен/ мислещ/ чувстващ човек...

Така че може би просто не трябва да се ограничаваме..... в нещо.... завинаги....

Поздрави :)) И успех!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: antinous
Категория: Изкуство
Прочетен: 449569
Постинги: 57
Коментари: 591
Гласове: 2224
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031